2011 m. spalio 5 d., trečiadienis

;)

Artėja vestuvių metinės. Ach ach... kažkokia įpatinga nuotaika pastaruoju metu sklando ore...o aš kartais sklandau padebesiais ;) na ir puiku, noriu taip skraidyt visą gyvenimą ;)
Ta proga suskrebinau skrebuką. Tokį pat "padebesiais"..

Dabar dar baigiu vestuvinių nuotraukų albumą. Dovana sau ;) taigi laukite tęsinio ;)

9 komentarai:

Puskis rašė...

Super! Man labai patiko!! Man tai vienas graziausiu tavo darbu!!!
Pasakyk su kuo stampavai? Labai gerai atrodo

Olga rašė...

Kaip gražuuu! Toks lengvutis, romantiškas, tas sluoksniavimas taip fantastiškai atrodo... Labai labai patinka man šis darbas :)

Anonimiškas rašė...

wow labai faina. po tokiu vaikisku visokiu ir minimaliu sitas toks kitoks atrodo. labai patiko
Ader

Remini rašė...

labai labai...
na vyras su tokia zmonele tikrai turi skraidyt padebesiais :)
ir labai laukiam tesinio :D

Neringa rašė...

Mielas, lengvas, ir kartu vyriškas. Super :)

Laukiu išsižiojus albumo dabar :)

Agneja rašė...

Aciu, mielosios ;)

Puski, cia tokie mazuciai Primos stampukai - vienas duoda toki kaip fakturini efekta, o kitas a.le laikrascio fragmentas, bet kadangi labai smulkus tai taip idomiai gaunasi ;)

Loreta rašė...

Labai patiko, paglamžytas-paštampuotas pagrindas

Irma rašė...

ir as sakysiu kad sis skrebukas yra vienas is tavo visu mano megiamiausias. Labai patiko ivairus rastai, paglamzytas pagrindas, stampavimas, sendinimas....viskas taip dera kartu ir atskirai intryguoja....jau antra karta ateinu paziureti....SUPER!

Agneja rašė...

Loreta, Irma, ACIU ;)