2011 m. kovo 8 d., antradienis

Trumpas Laiškas Sūneliui



Kad jau kovo 8-oji, tai ir skrebukas labai moteriškas ;)
Šis darbelis ilgai gulėjo nebaigtas, beveik savaitę...paprastai tiek neužtrunku ties vienu skrebuku, bet gi pasitaiko gyvenime visko ;D
Priklijavau nuotrauką, nėrinius šone, planavau dėti drugelius, bet man jie kažkaip nesilipdė, arba netiko tokie, kokius aš turiu ;)) ir aplamai viskas labai jau niūriai atrodė....
Todėl nusprendžiau patarimo ieškoti iš šono...
-Arminai, kaip manai, ko čia trūksta?
-Oj mama, tu mama (intonacija tokia, kad pasijutau visiška neišmanėle ;))čia gi gėlių trūksta!
(Apie jas ištikrųjų buvau pamiršusi....)
Skrebuke parašiau tarsi laišką sūneliui, kaip jo laukiau, ko bijojau...kuo džiaugiausi...
Tai bene vienintelė nuotrauka, kurioje matosi mano pilvukas. Nėštumo metu fotografuotis visai nenorėjau, dabar truputėlį gailiuosi...na bet yra kaip yra.

10 komentarų:

Justė rašė...

Nuostabus skrebukas...ir istorija kūrimo tokia graži...ir papasakota istorija nuostabi! Ech, aš irgi dabar gailiuosi, kad neturiu savo nėštukės nuotraukų, bet tuo metu man viskas atrodė kitaip :D

P.S.kuriom dienom savaitgalį dirbi? Aš važiuosiu į Druskininkus, tai galėtume išgert kokios arbatėlės ;)

Agneja rašė...

Aciu;)
labai labai noreciau arbateles, visa savaitgali dirbsiu kaip pasiutus...daug kolegiu susirgo, tai savaitgali po 10 val teks dirbt :OO nenoriu nei pagalvot...jauciu, kad nelabai iseis mums susiderint...

Lawrute rašė...

labai jaukus skrebukas - spalvos tokios svelnios svelnios, taip ramiai nuteikia... toks kaip tu... kiek tave matau tu visada spinduliuoji tokia ramybe...

Agneja rašė...

Aciu Lawrute ;)
na tokia jau as tikriausiai;DD
bet buna kartais, kaad viskas verda kunkuliuoja ir kaip sprogsta, tai geriau neiti artyn ;DDD

Justė rašė...

Ech, gaila dėl savaitgalio...na nieko, kitąkart susimatysim.

O apie ramybę lawrutė labai taikliai parašė ;)

Irma rašė...

Pasikartosiu sakydama, bet istiesu skrebukas dvelkia ramybe. Turi savo braiza, toki skoninga subtiluma. Esu pripratus matyti berniuku tematikos skrebukus, tad nors sis ir su moteriskom detalem: nertiniais, gelem, ir pan. visvien labai aiskiai matosi kad tavo skrebukas :)
Man sis l.l. patiko!

...VitDeko... rašė...

Skrebukas toks lengvutis, toks mielas, kad norisi ziureti ir ziureti i ji... grazu.. labai patiko

Agneja rašė...

Irma, Sypseniki, dekoju;)

Meadow of the sky rašė...

Aš jautri visai pasidariusi, perskaičiau tavo laiškutį mažiukui ir atsiverkiau, koks pažįstamas jausmas..
Gražus ir jaukus darbelis

Agneja rašė...

Aciu;)
zinai, sitas darbelis irgi gime panasiai...kazkokiam bloge radau gimimo istorija, skaiciau ir zliumbiau..o tada nusprendziau, kad reikia ir man nors trumpute parasyt ;)