2013 m. kovo 20 d., trečiadienis

Laukimo nuotraukų albumas

Pastaruoju metu buvau baisiai nepatenkinta savo skrebukais. Kažkokią įtampą jaučiau. O gal pareigą? Toks jausmas, kad viduje apsigyveno du mažyčiai "aš" ir vienas iš jų "spaudė" skrebinti, o kitas trypė mažytėm kojytėm ir rėkė "nenoriu nenoriu nenoriu"...
Įtampa atslūgo gavus nuotraukas, vat tada ir tie "mažuliai" mano galvoje pagaliau susitarė ;)
Jau anksčiau sakiau, kad "ant vintažo patraukė"...taigi ir dabar norėjosi kažko minkšto, bet ne saldaus...
Seniai akį varvinau į Rebecca Sower siuvinėtas knygas, jų viršelius. Taigi lydekai paliepus man panorėjus žiūrim ką turim ;)

 

O kadangi visai netyčiom dar užtikau, kad Art Piaskownica  šios savaitės įkvėpimo tema - karoliukai, tai rodausi dar ir ten.
O už visai netyčia surengtą fotosesiją ir labai gražias nuotraukas dėkoju Ilonai ;)

11 komentarų:

Ilona Kacerauskiene rašė...

Agne, kaip smagu, kad suskrebinai. Man labai patinka.

Puskis rašė...

Wow kaip grazu!!!! Pasaka! Tikrai man labai labai patinka, labai grazu!!! Va susilaukei mergaites ir ant vintazo patauke :) Bet tau puikiai tinka ir gaunasi. Labai nuostabus albumas!!!

English Teacher Jurgita rašė...

koks fainas albumas! Ir nuotraukos super!

Loreta rašė...

Nuostabus ,,laukimas,,
labai patiko !

Vilma rašė...

Oho, tai bent šiltumas! Šaunuolė, labai gražu ir miela...

Vit Deko rašė...

Labai labai patiko!! tiesiog nerealiai, taip jauku ir silta :)

Remini rašė...

kaip miela... labai grazus prisiminimas :)
graziai pasidarbavai!

Kūrybinės pievos rašė...

Labai labai mielas albumas. Toks šiltas,minkštas, jaukus... Labai :)

Agneja rašė...

Aciu, merginos ;) Smagu skaityti Jusu siltus atsiliepimus ;)
Is tikruju labai patiko pati albumo gamyba, ilgokai prie jo krapsciausi, sendinau medziaga, lamdziau, dziovinau, siuvau ir siuvinejau... ir dziaugiuosi pritaikiusi ne tik skrebinimo priemones ;)

Gita rašė...

O pas tave koks nuostabus albumas! Man irgi labai labai patiko - svaigstu nuo medžiagų ir jų pritaikymo galimybių :)

Agneja rašė...

Aciu, Gita ;)
Smagu, kad uzsukai ;)